Droog Trainen Protocol Vrouwen Review. Foto van vrouw die aan het sporten is.
Foto door nappy via Pexels

In deze Droog Trainen Protocol Vrouwen Review laat ik je zien wat je allemaal kunt verwachten wanneer je erover denkt om deze methode aan te schaffen.

Als jij in de spiegel kijkt, wordt je dan blij en gelukkig van het lichaam dat je voor je ziet, of valt er nog wel het één en ander te verbeteren? Misschien dat dat laatste het geval is.

Als ik de berichten in de media en op het internet mag geloven is 30% tot de helft van de vrouwen ontevreden met haar eigen lichaam. Dat is natuurlijk erg veel.

Misschien weet je zelf wel wat de gevolgen zijn als je van tijd tot tijd met afschuw in de spiegel kijkt.

Je zelfvertrouwen kan eronder lijden. Je denkt misschien dat je minder waard bent dan een ander. Of je durft jezelf minder goed te laten gelden in een groep.

Ook op de situatie thuis kan het een negatief effect hebben. Je voelt je misschien niet goed genoeg en je denkt dat je man of vriend zich niet meer tot je aangetrokken voelt. Het kan zijn dat de sfeer thuis er niet gezelliger op wordt.

Tijd voor actie dus. De hoogste tijd om iets aan de situatie te veranderen.

Misschien denk je erover het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen te kopen en ben je benieuwd of het iets voor jou is.

In deze review lees je allerlei handige en nuttige informatie over dit protocol, zodat jij straks een goede keuze kunt maken om dit product te kopen, of juist niet.

Als je dit review gelezen hebt weet je wie de schrijvers zijn, wat de effecten zijn, hoe hard je moet trainen, hoe veel (of weinig) je mag eten en nog veel meer. Laten we snel beginnen.

Wat is het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen?

Als het gaat om het krijgen van een droomlichaam hoor je vaak veel fabels en onwaarheden.

Je hoeft jezelf niet uit te hongeren om vet te verliezen. Als je dit doet is de kans groot dat je later meer kilo’s aankomt dan dat je in eerste instantie kwijtraakt.

Je hoeft niet heel veel geld uit te geven aan voedingssupplementen en “magische pillen” om vet te verliezen en gespierder te worden. Veelal is dit gewoon zonde van je zuurverdiende centen.

Je hoeft niet heel streng te diëten om vet te verliezen. Integendeel. Het is mogelijk om die dingen te blijven eten die je lekker vindt en toch af te vallen.

Je hoeft niet uren per week op die saaie apparaten in de sportschool door te brengen om toch een goed uitziend en gespierd lichaam te krijgen.

Henry en Rinus (je gaat zo kennis met ze maken) hebben een programma geschreven om vet te verliezen en er gespierder uit te zien. Dat is namelijk wat er onder droog trainen verstaan wordt; vet kwijtraken met het doel er gespierder uit te zien.

Het is niet de bedoeling om al je vet kwijt te raken. Minder dan een procent of 10 is niet goed. Bij een gezonde vrouw bestaat het vetpercentage rond de 25%. Atletische vrouwen zitten er iets onder, vetpercentage van de gemiddelde vrouw ligt er iets boven. Bij een vetpercentage van 30% of hoger spreken we van overgewicht.

Beide heren (Henry en Rinus dus) hebben veel ervaring met het helpen van mannen en vrouwen om zo te trainen dat ze een lichaam krijgen dat er beter uitziet en waar ze meer tevreden mee zijn. Hierdoor zit je lekkerder in je vel en dat straal je ook uit.

Trainingsprogramma’s zijn er in overvloed. Specifiek voor vrouwen is het aanbod echter een stuk minder. Henry en Rinus hebben met het Droog trainen Protocol voor vrouwen hier handig op ingespeeld.

Het Droog Trainen Protocol voor vrouwen is een programma dat bestaat uit PDF en Excel bestanden. Het helpt je met oefeningen en voeding met het doel om vet te verliezen, zodat je spieren beter zichtbaar zijn. Je gaat er op die manier beter uit te zien.

Over de schrijvers

Droog Trainen Protocol Vrouwen. Foto van Rinus en Henry.

Als je geïnteresseerd bent in het Trainings Protocol voor Vrouwen, is het belangrijk om te weten wie de schrijvers hiervan zijn en wat hun achtergronden zijn. Waarom hebben zij dit trainingsprogramma geschreven en belangrijker: Hebben ze wel verstand van zaken?

De schrijvers van het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen zijn Henry en Rinus. Dit duo kennen we ook van de review van het Spiermassa Protocol voor Mannen.

Henry en Rinus kennen elkaar al sinds 2010. Dat was ook het jaar dat ze vrienden werden.

Ze deden veel dingen samen, waaronder het bezoeken van festivals en op vakantie gaan naar warme oorden.

Ze werkten allebei bij een specialistische dienst van de politie, waar ze veel mooie dingen hebben meegemaakt en het goed naar hun zin hadden. Het waren wel altijd lange werkdagen want het was altijd druk.

Voor Henry betekende dat dat hij iedere dag van Eindhoven naar Den Haag moest rijden om zijn werkdag om 06:30 te starten. Je hoeft niet bijster intelligent te zijn om te beseffen dat er behoorlijk weinig vrije tijd overschoot.

Dat moest anders en beide heren begonnen zich te beraden op een manier die gemakkelijker geld op zou leveren en minder tijd zou kosten. In eerste instantie zou internet marketing het antwoord moeten zijn. Er werden tientallen websites gebouw met wisselend resultaat.

Na een grondige evaluatie kwamen ze op het idee dat ze zich bezig zouden gaan houden met datgene waar ze het meeste verstand van hadden (en hebben), namelijk sport en fysieke fitheid. Zo kwamen ze op het idee om in 2013 droogtrainenacademie.nl op te richten. Dit was het begin van het serieuze werk.

Daarna volgden heel erg veel uren aan het vergaren van kennis en het opdoen van ervaring op het gebied van voeding, krachttraining en fitness lifestyle. Ze wilden echt alles weten over deze onderwerpen. Gerenommeerde experts in binnen- en buitenland werden bezocht om hen de fijne kneepjes van het vak bij te brengen. Dit heeft erin geresulteerd dat Henry en Rinus het antwoord hebben op al jouw vragen en echt weten waar ze het over hebben als je jou advies geven.

In 2018 volgt dan het moment dat Henry en Rinus hun (inmiddels) parttime baan opzeggen en zich voor de volle 100% bezig houden met hun Droog Trainen Academie. Ze hebben dan inmiddels al honderden mannen en vrouwen geholpen met het ‘bouwen’ van hun droomlichaam. Ze kunnen ook jou helpen.

Wat krijg je?

Na het betalen van het aankoopbedrag van € 67,- krijg je gelijk toegang tot het programma.

Wat je krijgt zijn een aantal PDF en Excel bestanden die je helpen om af te vallen (dus vet te verliezen) en je spieren meer zichtbaar te maken. Dit ga je doen met aangepaste voeding en het trainen van je spieren, zodat die wat groter en sterker worden.

Je krijgt uitleg over heel veel onderwerpen die verband houden met voeding en training. Hier een greep uit de onderwerpen die aan bod komen: Voeding, vetverlies, calorieën, lichaamssamenstelling, koolhydraten, hoe vaak eten, krachttraining, rust, veel gestelde vragen en nog veel meer.

Droog Trainen Protocol Vrouwen. Foto van Natasja voor en na de training.
Dit is ook voor jou mogelijk als je nu actie onderneemt!

Het Droog trainen Protocol voor Vrouwen bestaat uit 3 e-boeken. Hieronder zet ik ze even voor je op een rijtje.

Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies (E-Book waarde €47)

Als je vel wil verliezen moet je je op de juiste dingen concentreren. Hier gaat het vaak al fout. Als je weet hoe het werkt, kun je de dingen blijven eten die je lekker vindt en toch vet verliezen en het vet eraf houden.

Je krijgt niet zo heel veel recepten, maar wel een uitleg hoe jij, in jouw situatie, het juiste aantal voedingsstoffen binnen krijgt, en in welke verhoudingen. Het grote voordeel is dus dat je die dingen in je dieet kan verwerken die jij lekker vindt.

Hoe om te gaan met krachttraining en cardio (E-Book waarde €47)

In dit deel ga je van alles leren over krachttraining en cardio. Krachttraining is vooral voor behoud en vermeerdering van spiermassa en cardio vooral voor het verlagen van je vetpercentage.

De balans tussen beide is heel belangrijk. Een verkeerde verhouding tussen die twee kan er voor zorgen dat je spiermassa verliest. Een goede verhouding zorgt er juist voor dat je vet gaat verliezen en spiermassa behoudt of vermeerdert.

Een deel van de oefeningen is geschreven voor gebruik in de sportschool en een deel is geschreven voor gebruik thuis. Als je de oefeningen in de sportschool doet, heb je het voordeel dat de instructeur even mee kan kijken of je de oefeningen op de juiste manier uitvoert.

Progressie meten en het plan bijstellen (E-book waarde €27)

Hoe weet je of je op de goede weg bent? Inderdaad, door de resultaten te noteren en bij te houden. Wat je krijgt zijn tabellen die je makkelijk zelf in kunt vullen. Het invullen van zo’n tabel kan erg motiverend werken.

Ook krijg je tips voor het geval je geen vet meer verliest.

Bonussen

Buiten het trainingsprotocol krijg je ook nog een paar bonussen. Je vindt ze hieronder.

Bonus 1. Handige Macrocalculator (Excel waarde €37).

Met deze bonus wordt je een stuk wijzer over voedingsstoffen en de verhouding daarvan in je dieet. Goede voeding is de basis van alles. Als je dat op orde hebt, kun je op deze basis voortbouwen en verder aan je doelen gaan werken. Ook ga je leren hoe je zelf je dieet samen kunt stellen, zodat je niet meer afhankelijk bent van anderen of een schema.

Bij het droog trainen is vooral de verhouding tussen eiwitten, koolhydraten en vet van belang. Door jouw specifieke situatie en omstandigheden als uitgangspunt te nemen, ga je zelf een dieet opstellen wat voor jouw de beste resultaten gaat geven.

Je zult merken dat eiwitten de boventoon voeren, omdat dit de belangrijkste bouwstenen zijn voor je spieren.

Bonus 2. Trainingsschema’s voor in de gym en thuis (PDF waarde €37).

Deze trainingsschema’s vertellen je precies hoe lang je moet trainen, wat je moet doen, hoeveel je moet rusten etc. Deze schema’s zijn geschikt voor vrouwen die op de sportschool trainen en er zijn ook schema’s voor vrouwen die liever thuis trainen. Er zijn schema’s voor vrouwen die 3 dagen per week kunnen trainen, maar ook voor vrouwen die 4 of 5 dagen per week kunnen trainen.

Als je 3 dagen in de week gaat trainen, komen alle onderdelen van je lichaam aan de beurt. Dus zowel de spieren boven en onder je middel.

Besluit je 4 of 5 dagen in de week te gaan trainen, dan geef je 2 x aandacht aan het bovenlichaam en 2 of 3 x train je je benen.

Als je besluit om thuis te gaan trainen is het handig om te weten dat je hier verder niets voor nodig hebt. Je hebt verder dus geen kosten voor gewichten en dergelijke.

Droog Trainen Protocol Vrouwen. Foto van vrouw die oefening doet op een mat.
Foto door Li Sun via Pexels

EXTRA BONUS: ​GRATIS ​toegang tot de DTA ​support groep (Groep coaching waarde ​​onbetaalbaar).

Net als jij zijn er meer mannen en vrouwen die er hard aan werken om een lichaam te krijgen wat er goed uitziet en waar ze meer tevreden mee zijn. Deze mede cursisten hebben al veel ervaring met het trainen en het samenstellen van hun diëten. Van die kennis kun jij meeprofiteren. Het motiveert bovendien enorm om met gelijkgestemde mensen om te gaan. Je kunt al je vragen 24/7 stellen in deze supportgroep.

Is het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen wat voor mij?

Goede en terechte vraag!

Als je er strakker en gespierder uit wilt zien, dan kan dit trainingsprogramma zeker iets voor jou zijn.

Het is dan natuurlijk wel de bedoeling dat je er actief mee aan de slag gaat. Met alleen de instructies lezen kom je er niet. Je moet dus wel gemotiveerd zijn om actief aan de slag te gaan.

Dit is een trainingsprogramma van 12 weken. Een mooie en overzichtelijke periode dus. Als je serieus bent in je voornemen om actie te ondernemen en die 12 weken lekker aan de slag wil, dan kan het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen jou echt op weg helpen.

Wat vinden de kopers er zelf van?

Op de site staan diverse zogenaamde ‘testimonials’ van vrouwen die het Droog Trainen Protocol hebben aangeschaft. Je ziet foto’s van vrouwen voordat ze met het trainingsprogramma begonnen en foto’s van diezelfde vrouwen die al een paar weken bezig zijn. Op de meeste foto’s kun je de verschillen duidelijk zien.

Zoals je hieronder kunt zien, hebben een aantal dames de moeite genomen om Henry en Rinus te bedanken voor de mooie resultaten die zij mochten behalen

Droog Trainen Protocol Vrouwen. Foto van reacties van Nadia, Cynthia en Sjanneke.

Voor- en nadelen

Zoals met alles heeft ook dit Trainingsprotocol voor- en nadelen. Lees maar even mee

Voordelen

Je ontvangt het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen in digitale vorm en wel in PDF formaat. Dat houdt in dat je het uit kunt printen, maar je kunt het ook opslaan op je PC, tablet of smartphone. Wel zo handig om het overal bij je te hebben.

De e-boeken zien er mooi uit en zijn in goed en begrijpelijk Nederlands geschreven.

Door zelf je voedingsschema op te stellen, kun je goed rekening houden met wat jij lekker vindt. De dingen waar je niet van houdt kun je gewoon links laten liggen.

De prijs. Voor € 67,- heb je een compleet trainingsprogramma waarmee je je doelen kunt behalen. Als je de kosten afzet tegen bij voorbeeld een sportschool abonnement, kan de conclusie niet anders luiden dan dat dit erg weinig geld is.

90 Dagen niet goed, geld terug garantie. Mocht je om één of andere reden niet tevreden zijn met dit trainingsprogramma, dan kun je gewoon je geld terugvragen zonder lastige vragen of ‘moeilijkdoenerij’. In 90 dagen kun je een goede indruk krijgen of dit programma iets voor je is. Je zult het met me eens zijn dat je geen risico loopt met het aanschaf van dit product.

Nadelen

Het nadeel is dat je geen personal trainer hebt die met je mee kan kijken of je bijvoorbeeld je oefeningen goed doet.

Een ander nadeel zou kunnen zijn dat je er 12 weken mee bezig bent. Wil je die niet helemaal volmaken en ben je al eerder tevreden met de resultaten, dan kun je natuurlijk ook eerder stoppen.

Droog Trainen Protocol Vrouwen Review: Conclusie

Als je deze review hebt doorgelezen, zul je er waarschijnlijk niet van opkijken dat ik enthousiast ben over het DroogTraining Protocol voor Vrouwen.

Met name de vrijheid van dit trainingsprogramma spreekt me aan. Je mag je oefeningen doen in de sportschool, maar het hoeft niet. Thuis gaat ook prima.

Ook het samenstellen van je voedingsschema met de ingrediënten die jij lekker vindt, is wat mij betreft een pluspunt.

Tel daarbij op de 90 dagen niet goed, geld terug garantie en je hebt een goed trainingsprogramma dat je naar jouw voorkeuren en eisen aan kunt passen, zonder dat enig financiëel risico loopt.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

nv-author-image